Organisatie stichting TOP Emmen

Ons bestuur bestaat uit verschillende functies die elk hun eigen taak hebben om Stichting TOP een succesvolle stichting te maken. Deze situatie geeft een zo goed mogelijke nabootsing van hoe een daadwerkelijke stichting te werk gaat. Stichting TOP is zo als wij het noemen natuurlijk een echt bestuur en een echte Stichting, maar voor ons studenten is het natuurlijk ook een belangrijk leermiddel.

Dagelijks bestuur

Foto van de voorzitters

Voorzitters

Anne-Jan Hoving

Nicolien Spinhoven

Steven Drent

Roemer Hollander

Financieel

Arjen Wilting

Nadine Jansen

Marije Nijenbrinks

Wij zorgen voor het financiele gedeelte van de stichting. Wij betalen onze rekeningen en zorgen ervoor dat er gefactureerd word bij een afgerond project.

secretariaat

Julian Post
Maayke Nowee

zijn verantwoordelijk voor het bijhouden van de notulen, de correspondentie en het maken van afspraken.

Overige functies

aquisitie

Tom Lohues
Stan Schutrups
Matthias Odink
Milenka Zaagman
Lennad Zantinge
Ronald Smale

De acquisitie heeft de taak om contact te maken (en te houden) met de opdrachtgevers. Ook houdt de acquisitie de GROS lijst bij. De groslijst is een lijst waarop alle lopende projecten en opdrachten staan, op deze lijst staat ook hoe het project verloopt, wat het project inhoudt en de contactgegevens van de opdrachtgevers. Bij een nieuw project is aquisitie altijd aanwezig voor het intake formulier

P&O

Ilja Mulder

Annelies Veuger

Anniek Oortwijn

Marnick Benus

Wij van P&O houden de presentie bij en houden feedbackgesprekken met de groepjes, houdt de presentie van de 3e klassen bij en een aantal keer per jaar zal de leerling ook een 360 graden beoordeling in moeten vullen. Deze worden samen besproken met andere leerlingen en de coaches. De dingen die je van jezelf goed vind, kan een ander bijvoorbeeld wel heel anders zien. Het is een confronterende manier van zelfbewustheid, maar erg effectief.

public relations

Renske Weitkamp

Tonie Bakker

Stefan Hans

Iris Kruit

Wij zijn verantwoordelijk voor de uitstraling van de stichting naar buiten toe. Aan de hand van nieuws artikels, flyers, posters en dergelijke. Wij worden hoofdzakelijk gevraagd door het dagelijks bestuur van de stichting, over de zaken die wij moeten regelen.

facilitair

Wouter Ambergen

Wij zijn van facalitiar en onze functie is als volgt: Het inkopen van producten voor de stichting, Als de stichting bezoek krijgt zorgen wij voor onze gasten, zorgen we voor de aankleding en zorgen we dat de nodige spullen aanwezig zijn. Daarnaast kunnen we 3de klassen helpen, coachen en aansturen van nieuwe projecten.

ICT

Julian Post

Martijn Jorwerda

Wij van ICT houden ons dagelijks bezig met het verzorgen en aanpassen van de website. Ook zorgen wij voor de stichting dat ze kunnen e-mailen en beheren we de online opslag waaruit de stichting werkt. Onze taak is ook om (kleine) computer problemen op te lossen voor zowel de stichting als de leerlingen van de tweede en derde klas zodat ze hun werk kunnen uitvoeren.